Порядок звернення споживачів

Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» здійснює розгляд звернень, скарг, претензій та повідомлень споживачів про загрозу електробезпеці в центрі обслуговування споживачів за адресою:
52300 Дніпропетровської обл.,
Криничанський район
смт. Аули,
комплекс будівель та споруд 2.
Аульська селищна рада

тел./факс: +38 (0892) 500-533

e-mail: aulypriem@ukr.net

Усі контакти ви можете переглянути за ПОСИЛАННЯМ

Режим роботи центру обслуговування споживачів:
понеділок-четвер з 8:00 до 16:45
п’ятниця з 08:00 до 15:30
субота-неділя – вихідні дні

Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:
– подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва КП ДОР “Аульський водовід”;
– подання письмової заяви поштовим зв’язком на адресу КП ДОР “Аульський водовід”;
–  в електронному вигляді за наведеною нижче формою.

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:
– обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
– викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
– письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 1 (одного) робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Бланк форми звернення